Mejor Precio garantizado | Envío Gratis a partir de 23€ | Recíbelos en casa

El dia que Barcelona va morir

SKU
9788416930920
EBOOK
Precio especial 9,99 € Precio regular 9,99 €

Consultando disponibilidad...


¿Eres una institución o centro educativo?

¿Quieres comprar este producto después?
Añadir a deseados

Mejor precio garantizado

Autor: Enric Calpena

Editorial: ROSA VENTS

Publicado: 2018

Tipo: epub

Idioma: Catalán

Protección: acs4

Novedades literarias Literatura juvenil Cómic y manga

Detalles

Descripción:

El prestigiós divulgador històric Enric Calpena ens explica l'episodi més devastador de la Barcelona del segle X, la ràtzia d'Almansur: el dia que la ciutat va estar a punt de desaparèixer per sempre. Una de les llegendes més fascinants de la nostra història.

«L'any del Senyor 985, trigèsim primer del regnat de Lotari, rei dels francs, els exèrcits sarraïns van avançar i van arribar fins a Barcelona. Devastant tota la terra, van prendre la ciutat, la van despoblar i incendiar. Tot el que s'havia guardat en el seu interior es va cremar, i el que va escapar al desastre s'ho van emportar els assaltants.»

Tot això va passar el dia que Barcelona va morir... Ipso die quando Barchinona interiit...

El visir Almansur avança amb quaranta mil homes, decidit a saquejar la ciutat de Barcelona, la capital del comtat més poderós del sud dels Pirineus. L'experimentat comte Borrell, el jove vescomte Udalard, la seva esposa Riquilda, la sàvia vescomtessa vídua Geriberga, l'intel·ligent ardiaca Arnulf i el criat Gondemarus, entre molts altres, es disposen a defensar la ciutat. Però potser la desgràcia que s'apropa a les muralles és només una prova que l'Anticrist està a punt de desencadenar tota la seva fúria sobre els habitants de Barcelona, com ja ho ha fet a Roma i en altres regnes de la cristiandat.

Autor:
Año publicación: 2018
Audiencia:
Formato: epub
Editorial: ROSA VENTS
ISBN: 9788416930920